First week - Reisverslag uit Lepelstraat, Nederland van Rosalie Verloop - WaarBenJij.nu First week - Reisverslag uit Lepelstraat, Nederland van Rosalie Verloop - WaarBenJij.nu

First week

Door: Rosalie Verloop

Blijf op de hoogte en volg Rosalie

14 Juli 2012 | Nederland, Lepelstraat

Ik ben hier nu een week ongeveer, en deze week is omgevlogen. Ik heb een hoop leuke dingen gedaan en een hoop leuke mensen ontmoet. Dinsdag na school zijn we nog eventjes de stad ingegaan met tereza, petra en inka en hebben daar geluncht. 'S avond hadden we een olympic party van onze school in nusha (discotheek). In het begin was er niet veel aan, dus zijn we weer gaan poolen. Daarna zijn ik en tereza nog terug gegaan naar nusha en het was toen een stuk drukker er gezelliger. In het begin stonden we een beetje met zijn tweeen te dansen en aan het einde van de avond in een grote kring met iedereen. Ik vond het heel apart om te zien dat al die mensen van zoveel verschillende landen vandaan kwamen. Van Spanje, Turkije, China, Colombia, Negeria ect ect. Dat was heel erg gezellig. We waren niet al te laat naar huis gegaan want de volgende dag ging mijn wekkertje gewoon weer om 7 uur. Woensdag avond ben ik met mensen die ik hier op tripos heb ontmoet uitgegaan. Dat was echt een gezellige avond. Eerst gingen we naar Nusha, daar hadden we met zu'n alle 2 flessen drank op (geen idee wat het was, maar het smaakte zeker goed!). Daarna zijn we naar de after party in Fez club gegaan met de taxi en ben ik lid geworden van de buffalo familie (degene die op tripos verblijven). Daar had Ibrahim een tafel gereseveerd met drie flessen champagne. Je kan het al wel raden, dat was een laat avondje! Ik was thuis om 3 am. En mijn wekker ging om 7 am. dus de volgende ochtend was ik gebroken. Toen had ik het geluk dat mijn gekke leraar (die op smegol van lord of the rings lijkt) het verhaal van roodkapje ging vertellen. Dus ik heb heerlijk geslapen in de klas! 'S middags ben ik met de twee franse meiden (waarmee ik de keuken deel) en nog een paar andere op zijn engels gaan lunchen. We namen de patato (aardappel) met filidelphia (of hoe je dat ook mag schrijven). Het was best lekker, alleen wel heel veel! 'S avond wilde we eigenlijk richting het centre gaan maar het weer liet het niet toe. Ik was eigelijk van plan vroeg naar bed te gaan enzo. Dus ben ik naar Tereza gegaan en hebben we gezellig zitten te kletsen. Toen was het plotseling al weer 12.30 am. Daar ging mijn plan om vroeg naar bed te gaan. De dag daarna zijn we wisten zwemmen. Moet toch iets doen om een beetje fit te blijven. Na het zwemmen zijn inka en ik naar Tripos gegaan en hebben we wat eten gemaakt! Ik heb echt een geweldige keuken by the way. Best groot met twee fornuizen, twee ovens en een magnetron. en maar EEN KLEINE PAN!!!! Ik wilde lekker zalm klaar maken met salade. Was ik natuurlijk vergeten die zalm uit de vriezer te halen, en hij paste niet eens in mijn pannetje:O Ik heb ook geen ovenschaal, snijplank en een schaal voor salades, dus dag preitaart en tonijnpasta :(. Gelukkig zit er een subway op de hoek en die heeft heerlijke broodjes tonijnsalade:D! Na dat de zalm eindelijk goed was (was uit eindelijk nog gelukt en het smaakte best lekker *trots op mezelf) gingen we ons klaar maken om een avondje te gaan stappen. Ik ben met Inka, Tereza, Virginia, Stefan, Umberto, Ibrahim, Gusus, Tyler (die ons aan rick deed denken) Ali, jonny, Carolina en fabiena naar Nusha geweest. We hebben ons goed vermaakt. Jammer genoeg ging mijn wekkertje vanochtend om half 7. We hadden de trein van 8.45am naar Londen. Eerst zijn we door oxford street gelopen. Daarna zijn we naar Buckingham palace. Toen we daar aankwamen was er iets van een parade met die mannen in het rood en een zwarte hoed op. Dat was erg grappig om te zien! Onderweg naar de bigben zagen we een eekhoorn. Het blijkt dus dat die beesten in Londen hartstikke tam zijn, dus ik heb hem wat stukjes van mijn banaan gegeven en dat was erg schattig om te zien. Ook hebben we het reuzerat gezien. Daarna zijn we nog naar de olympi parc geweest. Helaas hebben we er niet veel van kunnen zien omdat het was afgesloten met hekken, dat was erg jammer. Ik kan in iedergeval terug kijken op een fantastische eerste week!

  • 15 Juli 2012 - 12:29

    Rick:

    geef alle negers maar een shout out van mij en iedereen met een petje ghehe zoals die ibrahim en fasal ghehe dat is wel cool

  • 16 Juli 2012 - 06:52

    Ma:

    Hoi lieverd, leuk om te lezen dat je het zo geweldig naar je zin heb enne de foto's zijn ook heel leuk, ziet er uit als een groot feest!
    Geniet ervan en groetjes en dikke xxx van ons allemaal, en ook groeten van opa Harry en Gerda. We zijn alweer benieuwd naar de verhalen van je 2e week, OUDOE!!!!!

  • 16 Juli 2012 - 16:53

    Pa:

    geweldig dat je het goed naar je zin heb, maar ben je er nu om engels te leren
    of om te feesten [ party annimal]

  • 16 Juli 2012 - 20:17

    Pa:

    hey dotje ik ben bezig de terug vlucht te boeken maar die gaat
    alleen smorgens om 5 voor 7 ,dat is wel vroeg hey

  • 16 Juli 2012 - 22:15

    Sas:

    aan de foto's te zien heb jij het reuze naar je zin!!

  • 17 Juli 2012 - 07:34

    Nel:

    Leuk dat je zoveel gezelligheid mee maakt,
    heel bijzonder.geniet ervan.

  • 17 Juli 2012 - 17:33

    Sanne:

    Super leuk dat je het zo naar je zin hebt!
    Nog veel plezier en gedraag je he ! haha xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Lepelstraat

Cambrigde journey

Recente Reisverslagen:

23 Juli 2012

Al halverwegen!

18 Juli 2012

Afternoon lessons:(

14 Juli 2012

First week

10 Juli 2012

so far so good

07 Juli 2012

Dag van vertrek.
Rosalie

Actief sinds 28 Juni 2012
Verslag gelezen: 288
Totaal aantal bezoekers 4699

Voorgaande reizen:

07 Juli 2012 - 05 Augustus 2012

Cambrigde journey

Landen bezocht: